Une rénovation récente.....

En renovering senare.....

Yes, nu verkar det som att allting skall vara tillbaka på banan här på bloggen, och därmed är även jag tillbaka!
Det tycker jag att vi borde fira med ett hurra, så - HURRA!

Har varit på pit-stop hemma i Vinninga nu sen i måndags som ni redan vet, och nu sitter jag på tåget upp mot Stockholm med senaste Pan Am-avsnittet.
Oerhört trevligt om du frågar mig!
Hade varit trevligt om man kunde önskat sig en flygresa med Pan Am i julklapp känner jag, men man kan ju inte få allt sägs det ju!?
Finns i svart-vitt också.

Nu tror jag bestämt att vi börjar närma oss slutstationen här dessutom så då bär det av hem till Fillan för att packa om väskan.
Paris, snart kommer vi!


Jag tror vi kommer ha det så trevligt så att.

Frågan är bara vad man skall packa ner för kläder?
Rent spontant känner jag ju att man måste vara apsnygg 24/7, så om jag siktar på det kanske jag hamnar halvvägs upp på den skalan?!
Den som lever får se.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0