Un roadtrip et une déception plus tard.....

En roadtrip och en besvikelse senare.....

Igår ringde klockan redan klockan 06.00 förstår ni och en halvtimme senare rullade jag och Fillan iväg på roadtrip ner till.....Vinninga!
Tänkte passa på att hämta upp lite mer kläder och mina resväskor inför kommande äventyr skulle man väl kunna säga.
Jag menar, det är ju så tråkigt att släpa på blytunga väskor när man skall åka tåg kan jag känna rent spontant. Så istället för att jag tog med allting i lördags så hämtade vi helt enkelt upp allting igår.
Vi körde en På Spåret-tävling för våra vänner på Facebook.....Vart är vi på väg?


Vann tävlingen gjorde Ida i första klass som prickade in att vi faktiskt var på väg till Vinninga!


Felicia kände sig tvungen att fota min skylt från studenten.
Är jag inte charmig i min pottfrisyr och med pappas roller-penslar till mikrofoner så säg?!
Efter en snabb guidad tur och lunch inne i Lidköping var det dags att återvända till hufvudstaden och idag skall jag minsann in i studion!
Yes, ni läste rätt.
För ett par veckor sedan fick jag nämligen förfrågan från en norsk låtskrivare att sjunga in en jullåt som han skrivit så det är precis vad jag skall göra nu om bara någon timme!
Skall bli fantastiskt kul att gå in i studion och sjunga lite för det var ju ett tag sen sist.
Extra kul när det dessutom är en riktigt bra låt så nu skall här sjungas så det står härliga till!
Just det, jag var på bio igår också.
Fantastiskt mysigt, men måste tyvärr säga att Tintin var en riktig besvikelse.....
Å andra sidan, alla tycker olika?!
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra jobbat Ida!



Ska bli spännande och höra när du sjunger jullåt Alfred!! Håller tummarna för dig:)

Ha det gott!

2011-11-01 @ 22:07:18
URL: http://zizzismurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0