Un peu de fun et spontanée, pour ainsi dire.

Lite trevligt och spontant så att säga.

Det är precis vad man skulle kunna säga om gårdagen.
Efter en ganska lugn dag på jobbet gick jag och Martin ner till Bistro Berns för att möta Magnus och snacka lite skit.
Skitsnackandet flöt på samtidigt som det rann mer och mer Pol Roger genom strupen, mums!
Istället för att åka hem och kasta mig in i duschen för att tvätta av mig fiskdoften lyckades jag bli övertalad till ett pit-stop på Nobis och där fastnade vi minsann en bra stund.
Drinkarna var minst sagt mumsiga.
Vissa i sällskapet vart lite hungriga så vad passade bättre än en liten sen middag på Riche?!
Med mätta magar intog vi sedan Soap innan vi gjorde en liten avslutning på das Boot!

Det var minst sagt en oerhört trevlig kväll och det där med att spontana kvällar ofta är de bästa stämmer nog ta mig tusan ganska bra faktiskt!
Mer spontanitet åt folket sitter jag och känner här.


God help the outcasts!

Givetvis lyckades jag sova bort i stort sett hela dagen, vilket i och för sig inte var speciellt konstigt trots allt!?
Det var sannerligen längesen jag kände mig som en riktig valross så det var väl på tiden en dag som denna, eller?
Fillan kom passande nog hem från sin helg i Göteborg framåt eftermiddagen så då blev det kvalitetsmys med makaroner och köttbullar - Yummie!

Nu ska här kollas film, det är trevligt tycker jag.
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0