Temps de se déplacer.

Dags att förflytta sig.

Igår tillbringade jag en heldag på hemlig ort skulle man kunna säga, så därför lämnar vi det ämnet på en gång.
På kvällen blev det en fantastiskt trevlig middag hemma hos Martin tillsammans med Max och Christopher.
Jag säger som så här.....
Ni som inte gjort pepparkakscheesecake tidigare, gör det!


MUMS!

Kände att jag behövde sova ut i morse, så det gjorde jag.
Man vill ju inte bli utbränd känner jag?!
Efter en lugn förmiddag tog jag och Fillan en tur in till stan för att äta sushi och samtidigt passade jag på att göra ett besök nere på saluhallen.
Jag blev inte alls sugen på att jobba lite, nej då.....eller?!
Vi får se hur det blir under december månad för en sak är säker, jag börjar redan känna mig smått rastlös!?
Nu har jag dock packat ihop väskan och tänkte sätta fart mot Centralstationen.
Nästa, Göteborg!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0