Spontanée et amusante.

Spontant och trevligt.

Det är precis vad man skulle kunna säga om gårdagen.
Efter en trevlig middag på båten blev det filmkväll innan jag vaknade upp till en ny vecka!
Passade på att dra på mig löparskorna och sticka ut en sväng längs vattnet nere vid Årstaviken.
Oj så skönt det var!



Tog mig in till stan och där stod lunch med Martin på agendan, innan det spontana avsnittet av dagen tog vid.
På eftermiddagen träffade jag nämligen Magnus och tog en promenad, som ledde oss till Bistro Berns för ett glas rött.
Det är väl himla fördelaktigt på en måndagseftermiddag känner jag?!
Vi ställde oss istället frågan, varför nöja sig med rödtjut?
PANG sa det bara och sedan stod det champagne på bordet och vi var igång.....

Kvällen fortsatte sedan på det spontana temat vilket innebar middag tillsammans med Fillan, Mange och Martin!
Det var så trevligt så att man skulle kunna fira med ett hurra - HURRA!

En kort men lite trevlig uppdatering känner jag.
Jag är tillbaka när ni minst anar, och då har det hänt grejer här skulle jag vilja påstå!
Det är mycket nu, eller?
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0