Rue tranquille.

Lugna gatan.

Det är precis vad det är idag, om man då bortser från stormen som härjar utanför fönstret vill säga och tro det eller ej, men jag ligger faktiskt redan i sängen fast det är lördag!?
Vad hände där?!
Efter en månads ledighet började jag känna mig en aning rastlös om dagarna, så numera jobbar jag lite extrapass nere på Saluhallen igen och det känns himla trevligt!
Ja men jäklar ja, i torsdags skulle ni varit med, då hade Alfred trevligt minsann!
Det blev en lite sådär halvspontan helkväll med diverse event, Friday´s, Cafét, Riche och sist men inte minst - MAX!
Det är vad jag kallar casual french.

Nu tror jag dock att det är sovdags här minsann.
Annars kommer jag väl inte orka jobba imorgon tänker jag!?
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0