Qu'est-ce qui se passe exactement?

Vad händer egentligen?

Ja det kanske ni undrar tänker jag.....
Bloggen har ju legat nere till och från de senaste dagarna som ni kanske märkt och det beror på att den skall designas om, men av någon anledning har hela bloggen stängts ned så fort förändringarna skall klickas igenom!?
Den som lever får se helt enkelt, och förhoppningsvis är allting snyggt och trevligt inom en snar framtid!



Som jag berättade senast så har jag tillbringat hela helgen i Göteborg!
Inledde fredagen med fika tillsammans med Pernilla och givetvis hade hon med sig lilla William som ploppade ut i somras då jag var på Rhodos, hur söt var inte han då?!
Framåt eftermiddagen kände både jag och Anna att det inte är en riktig kvalitetsfredag utan vinlunch!
Vi gick till BeeBar och efter en stund kom även Ida förbi och gjorde oss sällskap.
Det var så trevligt att klockan bara rusade iväg, och helt plötsligt var det kväll!?
Resten av kvällen blev dock väldigt lugn, en liten uppladdning för lördagen skulle man kunna säga.
Och vad hände då i lördags kanske ni undrar?
På förmiddagen stod det minsann brunch på agendan, så jag mötte upp Oscar, Tessan och Marika avenyn och sedan gick vi bananas.
Jag var så mätt efteråt att jag knappt orkade lyfta mig från stolen när vår sittning var över, MUMS!
Mitt sug efter kaffe gjorde sig dock påmint framåt eftermiddagen, jag mötte upp Ennis och vi satte oss på ett café nere i Haga och fläkte upp oss så fördelaktigt!

PANG sa det bara och sen var det lördagkväll!
Åhh så fördelaktigt kände jag och korkade upp en Törley.
Dricker man den med hallon så blir den faktiskt ett riktigt kap, eller?!


Max var hemma på snabbvisit innan han åker vidare till GranCan!




Marika och jag presenterar stolt Vitamin Well - Alcoholic Edition!



En spårvagnsresa senare intog vi BeeBar för en drink innan vi gick vidare till Lounge(s) där vi hade så trevligt så att!
Att jag lyckades med konststycket att åka spårvagn åt fel håll när jag skulle hem framåt småtimmarna behöver vi kanske inte prata så mycket mer om känner jag spontant.
Huvudsaken är ju att man har roligt, och det hade jag!

Igår blev det faktiskt en heldag på soffan innan helgen avslutades med familjemiddag!
Minns ni ShowSchool jag var på i vintras?
Jag, Max, Ida, Stina, Diana, Emelie och Lina blev ett ganska tight gäng skulle man kunna säga, och därför döpte vi oss passande nog till La Familia!


La Familia minus Ida och Lina i Palma!

Stina och Diana är för tillfället nere i Thailand och jobbar men vi övriga träffades igår kväll och käkade tapas samtidigt som vi pratade till oss träningsvärk i käkmusklerna!
Oj vad vi hade mycket att prata om!
Vi har ju inte setts sen april, ja bortsett från mig och Ida då som ju faktiskt jobbade tillsammans skall tilläggas!?
Det är faktiskt skillnad mellan att prata på riktigt och på Facebook tänker jag?!
HURRA vilken trevlig kväll vi hade!



Efter en fantastisk helg tog jag i morse tåget hem till Vinninga och där sitter jag nu, vid köksbordet närmare bestämt.
//Alfred







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0