Merveilleux, fantastique à Paris!

Underbara, fantastiska Paris!

Ja vart skall jag börja någonstans.
Eftersom bloggen fortfarande är en aning fucked up så hinner det ju hända ganska mycket mellan varje inlägg!?
Paris var fantastiskt!
Vi hade en så trevlig helg så det var inte klokt, det ni!


Jean-Jaques var givetvis med uppe i Eiffeltornet!

Ska visa er lite mer bilder när jag är tillbaka och bloggar på min egen dator!

Så vad gjorde vi då om dagarna kanske ni undrar?
Undrar ni inte det så får ni vet det nu i alla fall.
Vi drack Starbucks-kaffe, vi drack vin, vi shoppade, vi drack lite mer vin, vi åt massa mat och vi drack rödvin direkt ur flaskorna, för det är nämligen så man gör i Paris.
Vi åkte upp i Eiffeltornet, vi predikade utanför Notre Dame, vi spelade in franska kortfilmer i tunnelbanan, vi drack champagne, vi besökte Moulin Rouge och Sacre Coeur, vi var bakfulla och dreglade över personalen på Abercrombie & Fitch!
Mitt nya mål med livet är minsann att jobba på Abercrombie & Fitch så nu jävlar ska här tränas, hejja mig!



Först ska jag dock tillbaka Rhodos tillsammans med Ida och Stina för att showa ytterligare en sommar!
Ja ni läste rätt, vi fick precis det vi sökte och det är så festligt så att!!!



Min magkänsla säger att sommaren och säsongen 2012 kommer att hamna i historieböckerna!?
Fantastiskt är ordet och det tycker jag vi firar med att utbringa ett hurra, så - HURRA!

Nu är jag värd lite mat tycker jag.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0