Dans deux semaines, n'est pas ici.....

Om två veckor sitter man inte här precis.....

Nej för då är jag, Anna och Fillan minsann i Paris!
Ja vi skall ju dit, tror bestämt att jag nämnt det tidigare om jag inte minns helt fel och det brukar jag ju inte göra!?



Idag har det minsann varit en helmysig dag och lång har den varit dessutom.
Klockan ringde redan vid 08.00 och lite senare bar det av ut mot Djurgården för långpromenad, kaffedrickande och ännu mer promenad!
Frisk luft skall ju vara bra har jag hört, och med poppigt sällskap blir det ju ännu bättre tänker jag?!

När det var lunchdags mötte jag upp Elina och hennes lilla Millah som hon kläckt ur sig medan jag varit nere på Rhodos och härjat!
Det händer grejer så att säga, och hur söt var inte lilltjejen då?!
Som den hemmafru jag numera är så åkte jag sedan hem för att laga middag, Västerbottenlax - MUMS!
Felicia kan då minsann skryta för sina kollegor även med morgondagens matlåda så att säga!
Nu blir det filmmys för hela slanten.
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0