C'est merveilleux!

Det känns härligt!

Det är precis vad det gör i min kropp just nu.
Med en liten släng av trötthet dock tror jag bestämt, men det skall snart botas!

Igår var jag ju som sagt i studion, och oj så bra det gick!
Nu väntar jag med spänning på att få höra resultatet kan jag tala om.
Fantastiskt kul att få jobba med Janne igen dessutom, det var verkligen längesen men förhoppningsvis dröjer det inte lika länge till nästa gång.....
Kanske borde spela in en uppföljande hit till Zebran, det kan ju inte bli annat än succé!?

Annars har det mesta rullat på och idag har jag käkat lunch tillsammans med Menfa och Sara innan jag gjorde ett besök på SATS.
Första gympasset på svensk mark år 2011 till och med tror jag, tänk vad tiden går!?
Sedan stod något väldigt trevligt på Fillan och Alfreds agenda förstår ni, jag talar om storhandling!
Efter ett par timmar ute på ICA Kvantum Kungens Kurva var bilen fullastad och väl hemma fläkte vi upp oss i köket med varsin sushi-tallrik - livet är bra härligt tänker jag?!
Dags att göra något åt den där slängen av trötthet känner jag lite spontant!
Imorgon väntar nya äventyr.

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0