Världens bästa söndag.

Det är nog precis vad jag hade igår.

Jag, Ida & Sofia drog iväg redan vid 9 på morgonen och efter en frukost borta på jobbet satte vi fart mot.....

.....Lindos.




Vi tog åsna upp till Akropolis.


Hej vad det gick!


Framme på toppen!







När vi tröttnat på all kultur och Yrrol-lekar styrde vi bilen mot.....
Tsambika-stranden för att lapa lite sol!
Sjukt nice.
Kvällen avslutade vi med biobesök, Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides

Jag var så nöjd så att!

Nu ska jag packa ihop min väska och sticka iväg till jobbet.
Ska ha lite finputs av de sista showerna nu den här veckan nämligen.
Det är nice!
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Lina

Elsker at du er så positiv! Blir alltid glad av å lese bloggen din :)



Kanskje dere har mulighet for å filme litt på en av showene deres, så man kunne fått sett en sang eller to? :)



2011-05-23 @ 17:06:41
Postat av: Alfred

Åhh vad härligt att höra Lina!!! :)

Ja men självklart ska det bli film, siktar på något klipp inom en vecka eller två... Håll utkik!!! :)

2011-05-24 @ 00:14:08
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0