Tänk, tänk, tänk.....

Igår kändes det mycket lugnare på hotellet än tidigare.
Beror förmodligen på att påskloven är helt slut!?
Nu är det bara några veckor kvar innan det är juni och högsäsongen drar igång!
Det är nice!


Peter och jag före show igår kväll.

Blev ett par drinkar på Loungen och Toxic igår, och tro det eller ej men det blev faktiskt inget sjöslag som senast!
Faktum är att jag kom upp ur sängen sjukt lätt när klockan ringde vid 10 i morse och vi skulle dra iväg till stranden.
Problemet var bara att solen gömde sig bakom molnen!?
Sjukt ofestligt, men vad göra?!

Passade på att sova lite till innan jag intog jag-tänker-inte-röra-mig-från-sängen-position tillsammans med Klaas och Jean-Jaques.
Ett par avsnitt av Desperate Housewives hann vi med innan jag drog på mig löparskorna och stack ut i regnet.
Idag skulle jag nog kunnat springa ett Marathon, så lätt gick det.
Löpningen får mig att känna mig så sjukt fri.....Härligt? Svar, ja!

Jag börjar minsann undra när vi får höra något nytt material från Agnes?! Ge mig!

En annan sak som jag passat på att göra idag är att tänka och fundera.
Och det bästa av allt är att jag kommit fram till saker.
Som alla vet så är mitt mål att bli en vad man i folkmun kallar "riktig" artist.
Alltså en sån som säljer skivor, turnérar och försörjer sig på sitt eget eller i vissa fall gruppens varumärke.
Det är en lång, tuff och hård väg dit, men jag är helt säker att det är på den vägen jag vill gå!
Därför har jag nu bestämt mig för att göra lite experiment för att testa vad som gör mig bättre, förhoppningsvis både som människa och som artist.
Från och med nu blir det.....
- träning minst 5 dagar i veckan
- alkohol max 1 kväll i veckan (undantag de veckor jag har besök)
- ordentligt med sömn

Nu kör jag på med det här ett tag så får vi se om det ger något resultat.
Siktar på det!

Tror att det är dags och kolla vad tant Brink har för sig nere på 2:an.
Jag börjar bli hungrig!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0