Spännande värre.

Visst var det spännande igår?!

Misstänker att jag inte var ensam om att tro på final-miss innan det tionde och sista kuvertet öppnades igår kväll!?
Det kommer bli en sjukt poppig final imorgon.
Jag gillar´t!

Idag har jag då inte gjort mycket väsen av mig, än så länge i alla fall.
Kände mig snuvig, febrig och sådär allmänt seg när jag vaknade så jag kilade upp till takterassen för att däcka ett tag i solen.
Lite luft skadar ju inte tänker jag!?

Love it, love it, love it.

Skulle egentligen gett mig ut och springa nu i eftermiddag, men känner att förkylningen eller vad det nu kan vara ligger bakom hörnet.....
Jag vägrar bli sjuk på riktigt, så siktar på att vara back på gymmet imorgon istället.
Powerdäcka lite innan det är dags att dra till jobbet kanske vore en bra idé?
Jag tror jag gör det.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0