Slaget om Europa är snart här!

Då pratar jag naturligtvis om Eurovision Song Contest 2011!

De första repetitionerna i Düsseldorf har minsann dragit igång.
Me like!

Jag har fortfarande varit lite slapp med att utforska hela årets startfält, men två av mina absoluta favoriter har i alla fall redan varit uppe på scen.
Ungern
Låter förvånansvärt bra mot tidigare liveklipp måste jag säga!
Hoppas att det bara blir bättre och bättre för då tror jag minsann att det här kan bli riktigt bra till nästa vecka!

Ryssland
Näst intill tråkigt stabilt, men vad spelar det för roll!?
Eric Saades förmodligen tuffaste konkurrent lär bli aphet när det väl smäller och det gillar jag!
Hejja hejja!

Jag hoppas dock verkligen att scenen inte är så tråkig som den framställs i dem här klippen!?
Det visar väl sig tänker jag!

Var precis och invigde gymkortet jag köpte igår, så nu blir det en tur in i duschen innan det bär av mot jobbet!
MiniStars & Eurovision Non-Stop!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0