Slaget om Europa är här.

Jajamensan, ikväll smäller det!

Jag har laddat upp med att lämna blodprov i morse, kört skiten ur mig på gymmet, och nu däckat lite innan det bär av till jobbet.

Vad tror vi om kvällen då?!
Här är mina absoluta favoriter.....
De irländska penntrollen.

Hejja Sverige friskt humör!

Räkna inte ut Ungern.

Årets bästa röst?!

Jag viker mig inte, I love it!

Estland vann 2001, dags igen 2011?!

Azerbajdzjan har alltid bra låtar!

Oj vad jag gillar Danmarks Andreas Johnson-kopia!

Lite festligt boyband har väl ingen dött av?!

Som ni märker har jag en hel del favoriter i år, för en gångs skull!
Glöm inte att Frankrike och Serbien kan lura i vassen också!?
Shit vilken spännande final det här kommer bli ikväll, bästa på flera år skulle jag vilja säga!
Det är nice.
För mig spelar det faktiskt ingen roll vem som vinner, så länge det är någon av mina favoriter vill säga!
Men måste erkänna att jag fallit pladaskt för de där två irländska penntrollen. Sjukt festliga killar!

Ikväll vet vi vart Eurovision Song Contest 2012 kommer att hamna!?
Hejja Irland, Sverige, Danmark, UK, Ungern, Österrike, Ryssland, Azerbajdzjan och Estland!

Jag är så pepp så att.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0