Saturday night.

Vill ni se en rolig film?
Kolla in Just go with it säger jag då för oj vad jag skrattade igår kväll, och oj vad Jennifer Aniston är snygg!?

Vaknade sådär lagom sent i förmiddags och kilade upp till takterassen för att lapa lite sol.
Efter ett tag blev jag dock rastlös så då gick jag över till gymmet istället!
Hejja skönt var det!
Framåt eftermiddagen tog jag och Ida en promenad ut till jobbet för att spela tennis innan jobbstart!
Vår ljudtekniker Johan är nämligen tennistränare så därför har vi beslutat att tenor och sopran (jag & Ida) ska möta alt och bas (Linnéa & Peter) i en dubbelmatch senare under säsongen!
Lika bra att börja träna i tid tänkte vi, för förlora det finns inte på kartan!?
Länge längesen jag spelade tennis, men shit vad kul det är!!!
Får bli många repriser på det!



Kom precis hem från en liten sväng nere på den beryktade bargatan!
Tredje gången i rad dock som jag nöjt mig med att dricka Cola och köra bilen.
Just nu har jag varken lust eller motivation till att dricka alkohol eller festa!?
Nej jag lovar, jag är inte sjuk?!
Det känns bara som att jag är inne i ett så sjukt härligt träningsflow, att det bara är köra på som gäller!

För övrigt kan jag berätta att kvällens 90´s - Everybody Dance Now! var en riktigt festlig tillställning, och imorgon (läs: några timmar) blir det lite roadtrip!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0