Romeo (och Julia)

Jag fick minsann liv i tant Brink igår kväll!
Vi testade en ny restaurang, Romeo hette den.
Beställde in massa smårätter och en grekisk sallad att dela på istället för bara en rätt var.
Ät mig så gott det var och oj vad mätta vi blev!!!
Vi gick förmodligen upp en si sådär 3 och ett halvt kg på två timmar. Sweet!


Loungen i tisdags.


Me and Ida.

Senare igår kväll gjorde jag något som för mig faktiskt är väldigt ovanligt.
Jag kollade på film.
I vanliga fall brukar jag slå på en film och sen ändå fortsätta vara online på MSN, Facebook osv. men igår kände jag för att bara vara och inte tänka på massa annat.
I am Number Four blev det.
Sjukt poppig var den, så se den om du inte redan gjort det känner jag lite spontant!

Nu ska jag hänga upp lite tvätt och kila iväg till gymmet.
//Alfred





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0