Reunion på gång.

Jag har helt glömt av att berätta en sak.

Efter bion igår kväll pratade jag med Mette i telefon och kan ni gissa vad hon vräker ur sig?!
- Ja jag och Hålle har bokat semester till något Sunwing Kallithéa den 12:e juni!

Tror ni jag dog lite?!
Oj vilken överraskning och shittans vad glad jag blev!
Missfamiljen i Side 2009 goes Rhodos 2011!

Jag har en känsla av att juni kommer bli en sjukt festlig månad med massa härliga besök!
Jag gillar´t.
Nu ska jag klippa lite Minidisco och sen blir det till att krama Klaas, Jean-Jaques och kudden.
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Montana

SNART :-)Skal bli helt fantastisk ! Cant wait..PUSS

2011-05-26 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0