OK, det här är bra!

Som de flesta kanske vet har jag haft en riktig anti-Lady GaGa-period på sistone.

Den där köttklänningen gick liksom en aning över min gräns skulle man kunna säga.
Tycker det känns som att man borde kunna visa lite mer klass än så, eller?!
Nu har hon i alla fall lyckats släppa två singlar som fått mig på fall, återigen.
Först Express Yourself-kopian, Born this way!
Videon till den låten behöver vi väl dock inte ens prata om känner jag rent spontant!?
Nu är videon till Judas här, och den är faktiskt riktigt poppig måste jag säga!
Refrängen är så bra att den liksom får dom mindre upphetsande verserna att bli helt OK.
Det är nice!
GaGa är på väg uppåt i mina ögon och öron igen.
Ganska trevligt ändå måste jag säga!

Har varit på jobbet och käkat frukost idag minsann!
Fick såna galna cravings efter hotellfrukost igår så idag blev det till att ställa klockan för att mätta magen.
Sjukt festligt!
Nu ska jag vika lite tvätt innan det bär av till gymmet.
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0