Nya utmaningar.

Ja igår blev det minsann inte en helt vanlig dag.

Peter var nämligen sjuk vilket betydde att det var dags för show-premiär på tre personer!
Oerhört spännande kan jag säga!
Vi bytte därför plats i schemat och körde 90´s istället för Eurovision.
Ska man köra med en man kort är det ganska fiffigt att ta den showen som sitter allra bäst kände vi spontant sådär!?

Sagt och gjort.
Spännande var det, men oj så bra det gick!
Ingenting är omöjligt för team Kvallithéa.
Riktigt festligt!
Vaknade upp med träningsvärken from hell idag.
Skönt att känna att man lever!
Inledde med lite takterrass innan vi fortsatte till solstolarna på stranden och nu är jag däckad här i min lilla lägenhet.
Tror bestämt att jag ska ge mig ut och springa bort lite av den där träningsvärken!
Och just det, jag har avklarat säsongens första bad!
Oerhört uppfriskande kan jag meddela.
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0