Jag är ledsen, besökstiden är slut.

Det har varit två intensiva och långa dygn, men samtidigt riktigt givande!

Igår brände björnarna av Cirkusen och sen var det dags för SuperStars!
Kändes som att vi gjorde vår bästa SuperStars-show hittills faktiskt.
Det är nice.



I morse hade vi våra personliga samtal.
Ska inte gå in på för mycket detaljer redan nu, men jag har en plan så mycket kan jag säga!
Efter det var det dags för team-lunch.
Skittrevligt skulle man kunna säga!


Utsikt över hotellet. Lite halvstort sådär känner jag spontant?!

Ikväll var det dags för björnarna att gå på skattjakt innan vi öste på med ABBA - Reloaded och shittans vilket drag det blev!!!



Efter showerna har vi haft genomgångar och snack så det har blivit sena kvällar, men oj vad kul och skönt det varit med lite feedback och utvärderings-snack!
Nu ska vi se till att ro den här skutan i land på bästa möjliga sätt!
Jag tror bestämt att jag börjar med lite sömn.
//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0