Inte en helt vanlig dag.

Det är snarare en ganska ovanlig dag skulle jag vilja påstå.

Tog mig en alldeles för lång sovmorgon innan jag vaknade upp, fortfarande sjukt mätt efter den galet goda middagen på Wonder igår kväll, och såg att vädret var lika grått som igår.
Vad hände med den strålande solen?!
Varmt är det i alla fall, och sinnessjukt kvavt.
Vore typ jätteskönt med ett ordentligt åskväder för att rensa luften!



Jag passade på att börja läsa en bok istället.
Hypnotisören.
Sofia säger att den tydligen ska vara jättebra och dessutom passa mig, så varför inte ge den en chans?!
När regnet började droppa ner lite smått passade jag på att sticka ut för en springtur.
Skönaste springvädret som finns tror jag. 25 grader varmt, grått och lite duggregn - det är nice!



Ska slänga i mig lite mat nu tänkte jag och sen sticka ut till jobbet.
Idag och imorgon har vi Sofia, vår chef från Stockholm på besök minsann så det blir spännande!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0