Grekisk vardag.....

Nu hoppas jag att väderprognoserna stämmer.

På onsdag ska solen komma tillbaka och även stanna kvar ett bra tag.
Inte en dag försent känns det som!?

Vad gör man på Rhodos när inte solen skiner kanske ni undrar?
Ja som jag berättade igår, man hänger mest på Starbucks, kanske går på bio eller varför inte satsa på filmmys?!
Det var precis vad jag och Sofia gjorde igår, nu har vi kollat igenom första säsongen av Mia och Klara (igen)!
Det är så festligt så att.

Käkade frukost på jobbet i morse innan jag svängde förbi H&M för att kolla om dem fått in ett par shorts jag vill ha.
Det var tydligen inte menat att jag skulle köpa dom idag för det fanns då minsann inga!?
Bättre lycka nästa gång tänkte jag och drog hem för att försöka få igång min grekiska internetbank.
Hejja bra gick det, eller?!
Tror jag får fråga tant Brink om lite hjälp, så jag inte lyckas flytta pengarna till Mongoliet eller nått.




Leka Yrrol kan man ju också göra, men det är roligast när man är i Lindos!?

Efter shortsjakten blev det en powerdäck innan dagens gymbesök och med fastare former och lite större muskler bar det sedan iväg till jobbet.
After Beach, Björnarnas Olympiad och Greatest Hits Edition!
Riktigt mycket folk idag, det känns verkligen att högsäsongen väntar runt hörnet.
Fräsigt värre!!!

Kanske skulle slå på någon film och sova lite?!
Jag tror jag gör det.
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0