Good Morning Rhodes!

Sitter och slänger i mig lite frukost här.

Har precis hängt upp tvätten som rullat i maskinen medan jag var ute på en springtur så här på morgonkvisten!
Här räknas timmarna mellan 10 och 12 nämligen till morgon känner jag lite spontant!?

Kan man bli något annat än på bra humör!?

En snabbdusch på det här och sen drar vi iväg till jobbet.
Finslipning, MiniStars och Eurovision Non-Stop!
Däremellan ska jag och Ida hinna med lite tennisträning också!
Lika bra att smida medan järnet är varmt, eller vad är det man säger?!
Ja det är klart att vi lekte Yrrol när vi var i Lindos. Det var ju nästan som på riktigt!?

Visst fan, duschen var det ja!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0