Final eller inte?!

Ja det är väl frågan man får ställa sig inför kvällen.

Kommer Sverige att ta sig till final i Eurovision Song Contest 2011 eller blir vi utkickade från Tyskland redan ikväll?!
Att vi missade finalen i fjol kan väl knappast varit någon överraskning, det visste väl alla redan när svenska finalen var över!?
I år däremot så är det ett sånt Eurovision-år där det inte finns någon självklar segrare, ännu.
Naturligtvis tror och hoppas jag på att Popular tar sig till final, men efter resultatet i tisdagens semifinal är det väldigt dumt att ta ut något i förskott.....men lite måste man väl räkna med, eller?!
Mina fyra favoriter tog sig i alla fall vidare i tisdags - Ryssland, Ungern, Azerbajdjan och Serbien.
Det är nice.
Ikväll hoppas jag så klart på Sverige, resten tycker jag är ganska vidöppet.....
Österrike, Irland, Danmark, Slovakien, Estland, Ukraina, Israel.....

.....ja ni ser ju själva!?

Ikväll vet vi hur finalens startfält i Eurovision Song Contest 2011 kommer att se ut.
Jag vill ha catfight mellan Saade och Vorobyov, hejja hejja!
Lite dusch och jobb på det här så.....
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0