Apropå slutpose!?

Jag tror inte jag visat det här klippet för er!?

Spaniens bidrag i Eurovision Song Contest 2002 kan ha den roligaste och mest misslyckade slutposen ever?!
- Var det höger, eller var det vänster arm som skulle upp?!
Jag skrattar lika mycket varje gång.
HAHA!

Visste ni förresten att "Elisabeth Höglund" körade bakom Österrike 2003?!
Visst är dom lika?!

Ok jag erkänner, jag är oerhört lättroad men oj vad jag skrattar fram magrutor här och då har vi inte ens gått in på Anna Blomberg.
Underbar kvinna!

Fantastiskt!

Vad jag har gjort idag?!
Jo det ska jag tala om.....
Förmiddagen bjöd på lite takterasshäng innan solen sprang och gömde sig.
Vi passade på att köra ett si sådär 4-5 timmar långt Starbucks-häng istället, inte illa inte illa.....men lite mer sol vore trevligt känner jag spontant!?
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag gillar hon köraren i mitten i 1.52 in i klippet som glömmer att snurra också :D Ingen bra dag för henne alltså!! Hahahahahahahaha!!

2011-05-30 @ 01:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0