Två veckor kvar.

Hur fort går tiden egentligen?!

Känns som det nyss var 6:e februari och mitt plan lyfte från Landvetter.
Om två veckor är det helt plötsligt 25:e mars och då är det dags att lämna Mallorca och ShowSchool 2011!
Helt galet!

Idag drog vi minsann igång med Eurovision Non-Stop!

Mängder av ESC-låtar ända från 1956 fram till och med 2010.
Ni kanske förstår att jag är grymt pepp?!

Kommer ni ihåg den här gamla dängan?!

För att inte tala om den här godingen.....
Ser ni vem som tydligen var med i kören?! Festligt värre.

Jag kan faktiskt inte låta bli att tycka om låten!

Mitt i denna Eurovision-show är det ju dessutom final i Melodifestivalen imorgon!
Grymt fräsigt, även om min absolut favorit saknas som ni vet.....
Frågan är bara vem som vinner istället?!

Jag hoppas på Danny!

Borde nog sova nu så jag orkar upp till core-passet 08.15 imorgon bitti!
Livet är sannerligen hårt.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0