Saturday night!

Ytterligare en vecka har gått i cirkusen som kallas Melodifestivalen 2011.

Om en liten stund är det dags för Andra Chansen!
Startfältet är typ bättre än finalen. Galet.

Se nu till att skicka Love Generation och Linda Pritchard till Globen nästa vecka!!!!!
Blir inte jättebitter om Jenny Silver, Loreen eller Shirley´s Angels går vidare heller.....men ändå!?

Som lite utfyllnad, eftersom jag varit alldeles för slapp med kameran, tänkte jag bjuda på vad jag tycker är Sveriges bästa vinnare genom tiderna.....

Första låten och koreografin jag lärde mig som tvååring.
Ni kanske förstår varför jag är galen i Carola!?

Nu måste jag vika tvätt före det blir mys framför TV:n minsann!
Må bästa låt vinna som man så fint brukar säga.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0