Pepp, pepp, pepp...eller?!

För första gången sen jag föddes känner jag mig faktiskt inte sådär löjligt pepp över kvällens Melodifestivalfinal som jag brukar?!

Antar att jag fortfarande är sjukt bitter över att artister som till exempel Love Generation, Loreen, Linda Pritchard och Shirley´s Angels blivit utröstade innan kvällen?!

Förhoppningsvis blir det bättre efter en dusch.

Jag har ju dessutom glömt berätta för er att mitt team från och med igår är komplett.
Team KAL 2011 - Alfred, Peter, Ida och Linneá!
Eller ja.....Kåta, Ambitiösa Ligg som vi valt att kalla oss?!
Fantastiskt festligt kan jag säga!

Vill ni veta en annan sak?
Ibland saknar jag ta mig tusan Alcazar.....



Att dom aldrig vunnit kommer alltid att vara ett stort mysterium för mig?!

Hur som helst, må bästa låt vinna.

Nu kör vi!
//Alfred

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0