Onsdag på Mallorca.

Vad har hänt sen sist?!

I söndags var det som vanligt jamsession för veckans show - Greatest Hits Edition!
Riktigt festligt att mitt team fick visa upp discofinalen.
Fräsigt värre!

Senare på söndagskvällen var det dags för Open Stage där vi visade upp helt andra sidor av oss själva som artister.
Jag passade på att damma av "Gilla det jag ser"
Den är ju väldigt mycket Alfred som ni kanske vet?!
http://www.myspace.com/alfredolsson
Klicka förbi och lyssna om ni inte gjort det innan!

Söndagen avslutades i vanlig ordning med lite fest, innan det i måndags blev en heldag i fantastiska Palma!
Galet festlig dag med underbara människor och mängder av skratt.
Me like!

Nu har vi haft två dagar med After Beach och imorgon är vi lediga ytterligare en dag.
fredag är det dock dags för näst sista showen - Eurovision Non-Stop!
Gissa om jag längtar?!?!?!

Tänkte återkomma imorgon med lite nya bilder och kanske lite andra heta nyheter.
Det ryktas nämligen om ett glas vin eller sju ikväll?!
//Alfred

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0