Ny månad, ny show!

1:a mars idag.

Nu händer det grejer vill jag lova.
Repetitionerna av tredje showen, Greatest Hits Edition inleddes idag.
Verkar vara en väldigt raffig show måste jag säga med som största hitsen från 70 & 80-talen!
En utmaning med andra ord.
Me like!

Efter en oerhört lyckad jamsession i söndags eftermiddag blev det som vanligt lite fest på kvällen!
Världens bästa Anna på scen.


Vår sångcoach barn målade teckningar av oss som stod på scen. Värsta gulligt!


Kvällsaktivitet.


Emma, Marie och Diana på Enjoy.


Anna, jag och Lina.


Jag och Maxi!

En fantastiskt trevlig kväll må jag säga, men nu måste jag bums i säng.
//Alfred





Kommentarer
Postat av: Falkemma

Hello! Very interesting and professional site.

2011-09-28 @ 06:53:19
URL: http://falkemma.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0