Minne som en guldfisk.

Mitt huvud börjar bli minst sagt fullproppat av koreografi och sångstämmor.

Ikväll hade jag nästan helt glömt att jag om exakt en vecka, lördag den 26:e mars, sitter i Lisebergshallen och tittar på Carola!

Visst, hon sjunger inte live, men det gör väl ingen gästartist i Let´s Dance vad jag vet?!

Gissa om jag längtar!
Har inte sett henne live sen Från nu till evighet-turnén 2006.
Inte OK någonstans.
Har börjat spana in Eric Saades konkurrenter i Eurovision så smått dessutom och det verkar finnas en del heta bidrag måste jag säga.....

Ryssland a´la RedOne. En riktig Alfred-låt!

För att inte tala om hur exotiskt det skulle vara med ESC 2012 i Budapest!

Det är mina favoriter än så länge, men då har jag å andra sidan inte ens orkat kolla igenom mer än några stycken ikväll!?
Det kanske rent utav finns många fler festliga låtar i årets upplaga?


Dagens lunch.

Tror bestämt att lite sömn skulle göra susen just nu faktiskt.
Jag menar, det är ju trots allt lördag?!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0