Jag svävar på moln.

Lite så kan man säga att jag känner mig just nu.

Och då pratar jag inte om lördagens reslutat i Melodifestivalen.
Tycker fortfarande att Danny skulle vunnit, men Popular var min andrahandsfavorit så vad tusan?!

Anledningen till att jag är så nöjd är koreografin till veckans show Eurovision Non-Stop!

Vår koreograf har plockat ut massa originalkoreografi till flera av låtarna!
Jag menar.....kan det bli mer festligt?!

Mitt lilla klimax kom igår kväll när vi skulle sätta Fångad av en stormvind.
Den allra första låten jag lärde mig som liten unge framför spegeln där hemma.
Vem kunde tro att jag nu skulle stå här nere på Mallorca och göra den "på riktigt", med exakt samma steg?!
Tror ni jag var nöjd eller nöjd?!
Så hiiiiimla nice!

I brist på bilder tänkte jag bjuda på lite Eurovision-klipp!

Vem vill se Eurovision Non-Stop! i sommar?!

Nästa, danssalen.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0