Hallelujah vilken vecka!

Som ni vet så har den här veckan bara varit helt fantastisk!

Eurovision Song Contest för hela slanten.
Me like!
I tisdags körde vi två genomdrag på scenen som gick förvånansvärt bra.
När allting sitter så kommer den här showen bara vara så förbannat jävla grym!!!!!
Love it, love it, love it. Det här är liksom Alfred all the way!

Gårdagen bestod av ytterligare repetitioner och inspelning av repvideo.
En film vi använder som instuderingsmaterial ute på destination om något skulle kännas oklart osv.
Grymt härligt och Fångad av en stormvind kommer bli så vass så att!
All denna schlageryra har naturligtvis präglat denna veckans YouTube-tittande som ni kanske märkt?!
Efter alla bra vinnare och hitlåtar så tänkte jag avsluta kavalkaden med alla förlorare.
Njut säger jag bara!

Man förstår kanske varför dessa låtar kom sist?!
För att inte tala om Österrike 2003.

Helt fantastiskt, och glöm inte kolla in Elisabeth Höglund i kören!

Efter gårdagens alla dans- och filmtimmar var det dags för veckans jam-session.







Grymt fräsigt kan jag meddela och vi förtjänade definitivt ett glas vin kvällen till ära!
Piffiga pinglor.


Emma, jag och Max.


Emma och jag.

Av någon anledningen blev klockan ganska mycket innan jag somnade.
Förstår inte varför, men hysteriskt roligt det hade jag!
Och som pricken över i:et så strålade solen idag på vår lediga dag!
HURRA!



Den lilla färgen man lyckades få lär ju försvinna rätt fort, men skönt det var det kan jag lova!
Nu ska jag sätta hörlurarna i öronen och lyssna in morgondagens stämmor.....
Imorgon börjar vi jobba med årets sista show.
ABBA - Reloaded

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0