En vecka kvar.

Ja nu är det faktiskt ganska exakt en vecka till jag landar på Landvetter igen!
Fredag 25:e mars klockan 21.20.
Det är helt jävla galet!
Ikväll har jag och Stina, min blivande fru, dessutom valt ringar till nästa veckas bröllop.
Avslutningsfesten här på ShowSchool kommer nämligen bli en bröllopsfest för att fullborda vår förlovning.
Låter det inte piffigt så säg?!
Det här med öppna äktenskap är ju typ det nya svarta!?



Idag började vi även repa sista showen.
Förstår ni? Sista showen?!?!
ABBA - Reloaded
Den kommer bli fucking amazing kan jag lova. Så hiiiiimla nice!

Om man kanske skulle plugga lite stämmor och sova tidigt för en gångs skull?!
Wish me luck.
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0