Dags att börja runda av.....

Shit vilket nice genomdrag vi hade igår kväll kan jag säga!
Det kändes sådär halvbra, precis som vanligt efteråt, men så fort producenterna öppnade munnen fick vi så galet bra feedback.
Kändes sjukt skönt att avsluta med flaggan i topp lite sådär.
I love it!

Idag är det inte heller någon vanlig dag.
Om en timme är det dags för årets sista Jamsession och satan i gatan vad jag ska ha roligt!
Ikväll är det ju dessutom dags för mitt och Stinas bröllop (jag menar, förlovning känns ju lite 2010) med efterföljande avslutningsfest!
Det ryktas om att kvällens slogan är "ALL IN", och jag är väl inte den som är den, tänker jag?!

Given på A-listan!

Tror bestämt att duschen står på agendan nu.
Lite piffig måste man ju vara!?
På fredag blir det Sverige och Göteborg!
Det är nice.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0