Bubblan är spräckt.

Då pratar jag alltså om ShowSchool-bubblan. Ingenting annat.

Det blev en lång res-dag i fredags efter ett tårfyllt avsked i hotellets reception.
Palma-Barcelona-Frankfurt-Göteborg.
Sen small det!
Eller ja, vinet i Barcelona, Frankfurt och drinkarna på sista planet kan vi väl kalla stubinen då tänker jag!?

PANG sa det bara och sen var jag hemma hos kinesen nästan precis som om ingenting hade hänt.
Det kändes fantastiskt härligt!


Samir och Mange.


Pelle Pei-Pei.


Skål!


Catwoman, Batman and Nickeboy.


Raj-Raj.


Faijer och Samme.

Efter x antal drinkar drog vi ner till Park Lane och röjde hela natten lång som aldrig förr!
Love it, love it, love it.
Det var en sån där galet lyckad kväll, det gillar jag skarpt och det behövde jag.
Lördagen ägnades åt fika med Pernilla!
Galet trevligt.
Något som är mindre trevligt är att jag lyckades ha sönder min iPhone under fredagsnatten (men det är en annan historia som vi kan ta vid annat tillfälle).
På kvällen var det dags för konsert.
Carola - Elvis, Barbra och jag




Gissa om vi var pepp!?







Och satan i gatan vilken konsert!
Vi satt med konstant gåshud och jag fick rysningar ända från tårna upp till hårbotten!?
Lägg till lite tårar på det så förstår ni nog hur sjukt bra sångerska och artist denna kvinna är!
Bäst i Sverige, så det så.
Tänk om hon kunde komma till Rhodos och se mig dansa Fångad av en stormvind i sommar?!
Det hade varit typ.....poppigt!

Ja just det, min lilla ordbank (ni vet piffigt, fräsigt, raffigt och festligt) har blivit lite utökad under helgen.
Mina damer och herrar, poppigt är det nya svarta!

Efter konserten var det dags för en ny festlig kväll a´la Göteborg!
BeeBar, Gretas och Yaki-Da
Det är nice och igår var det precis som vanligt, söndagsmiddag på Danilo med helgsummering.

Tack alla underbara och fantastiska vänner för en sjukt poppig och festlig helg!
Ni har varit galet saknade.
//Alfred






Kommentarer
Postat av: Alexandernikita

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2012-01-20 @ 10:38:42
URL: http://alexandernikita.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0