Bitterfittan.

Så kan ni kalla mig idag om ni har lust?!

För vad fan hände med svenska folket igår?!

Hur kunde Sara Varga gå till final på Love Generations beskostnad!?
Dom skulle ju vinna hela skiten?!

Hur kunde Ollonet gå vidare före både Shirley´s Angels och Linda Pritchard?!

Gårdagens resultat av Andra Chansen är nog något av det värsta jag varit med om.
Svenska folket, ta er i brasan...känner jag lite spontant sådär.



Så nu blir det helt enkelt en fight mellan Danny och Eric Saade.
Hejja Danny säger jag!
Även om min självklara vinnare 2011 heter Dance Alone.

Sådär ja.....nu har jag nog fått ut all bitterhet minsann!
Idag är det söndag och om någon timme är det dags för mitt team att gå upp på scen för att köra veckans genomdrag av Greatest Hits Edition!
Galet festligt!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0