Das ist Poppisch!

Det har varit minst sagt full fart sen sist vi sågs.

Åkte upp till Stockholm tidigt igår morse och körde en heldag på stan som avslutades med årets-första-glas-rosé-på-uteservering-i-solen.
Det är nice!
Kvällen inleddes med middag Friday´s innan vi sakta vinglade vidare till Lagerlunden @ Café Opera!
Det blev en minst sagt festlig kväll med fantastiska vänner och människor som traditionsenligt avslutades på retard-grillen.
Ät mig så poppigt dygn det här har varit!


Margaritha/Cosmo i egen shaker. Lycka!


Fillan goes guldfisk.

Tog 12-tåget mot Lidköping i förmiddags och väl framme blev det fika med mamma och mormor.
Eller ja, fika och fika.....
Jag mer eller mindre beordrade mamma att ge mig någon form av mat!?
Kan säga att jag behövde det av någon konstig anledning.
För bakis, det kan jag väl knappast varit.....eller?

Nu ligger jag däckad på soffan framför TV:n och här tänkte jag nog fortsätta hänga ett par timmar till.
Det är typ nice känner jag rent spontant!
Missade du reprisen av Carolas Dalhalla-konsert från förra sommaren på TV4+ förut?!
Tro inte att du slipper undan.....

Två riktiga Hallelujah Moments!

Tror bestämt att jag får bryta löftet om att inte lämna soffan redan nu!?
Jag tror nämligen att jag skymtade ett paket B&J i frysen förut.
Dags att gå på jakt!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0