Vardag på Rhodos.

Efter nästan tre veckors besökstid så var det dags att återgå till vardagen denna måndag.

Började med lite sovmorgon och förmodligen hade jag en del timmar att ta igen för shittans vad jag sovit i natt!
Gick upp vid 11-tiden för att slänga i en maskin tvätt och sedan fortsatte jag sova tills det var dags att hänga upp den.
Oj vad skönt det var!
Blev då inte mycket gjort igår kan jag meddela.
Tillbringade i stort sett hela dagen i sängen framför HairSpray och Solsidan innan Sofia tittade in framåt kvällen!
Då köpte vi nämligen Pita Gyros och bytte till Playa del Sol-marathon.
Oj vad vi skrattade!
Gullig tant!

Kom precis hem från gymmet, kände att det är lika bra att ta tag i träningen på en gång så man inte tjocknar till alldeles för mycket.
En dusch och lite mat på det här vore inte helt fel kan jag känna?!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0