Välkommen till ballen.

Blev en slitsam show igår kväll kan jag meddela.
Min hals gör nämligen skitont, vilket är mindre trevligt när man ska sjunga och leverera!

Framåt natten kom Fredrick hit och var naturligtvis festsugen. Otippat, eller?!
På grund av halsen så skickade jag honom med Peter och hans vän Robert till bargatan.....
.....därmed kunde jag passa på att sova tidigt och förhoppningsvis bli återställd illa kvickt!
Verkar dock som att en viss person inte tål fulsprit så bra, och därför fortfarande ligger däckad på sängen.
Valross deluxe!



Själv har jag intagit ballen med nylevererade winegums, chokladhästar och min bok!
Inte helt fel, och tro det eller ej men tyst är jag också.....bra för halsen känner jag!?
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0