Turist? Ja visst!

Rullade på ganska bra på jobbet idag tycker jag bortsett från att Ida är lite småsjuk och jag var aptrött.
Förstår liksom inte varför, men helt slut...det var jag?!

Nu ikväll har jag minsann tittat på film, och då menar jag verkligen tittat!
I vanliga fall brukar jag bara slå på en film och sen fortfarande ha uppe Facebook & co.
Idag slet jag mig minsann och oj vilken trevlig film jag såg!
The Tourist

En film precis i min smak. Se den!

Tror bestämt att det får bli lite sömn på det här för imorgon orkar jag inte vara lika trött och seg.
Vem vet, jag kanske till och med vaknar med träningsvärk imorgon efter dagens pass?!



//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0