Torsdag på Rhodos.

Till att börja med måste jag berätta att jag mår sjukt mycket bättre än vad jag förtjänar idag!
Efter ett par timmar på Starbucks blev det brak-meze-middag med mängder av rödvin och skitsnack.
Först framåt 1-tiden styrde vi fötterna mot bargatan och Loungen.
Några timmar senare hade vi dessutom hunnit passera diverse ställen och intagit både daiquiris och blåbärsshots!
Himla festligt kan jag tala om!
Ska försöka sno fram ett par bilder från Mettes kamera så småningom, men tills dess får ni njuta av underbara Ich, moi, myself, mig!
Det blev med andra ord en sjukt lyckad och festlig kväll igår tillsammans med M&M!
Verkligen skittråkigt att vi inte kan ses oftare.....
Å andra sidan, när vi väl får till det har vi det fan i mig flott!

Plikten kallar.
Björnarna ska ha Cirkus och sen blir det Superstars!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0