Stamgästen nummer ett!

Vattenland tycker jag är ett himla tufft ställe!
Så tufft att jag gjorde ett tredje besök idag tillsammans med Sofia, Malin och Carro.
Oj vad vi har åkt vattenrutschkana!
Nästan så skinnet på skulderbladen har flåtts bort. Eller?!



Efter en liten svängom med dammsugaren Rosa har jag intagit balkongen tillsammans med min godispåse!
Lösgodis är nämligen sjukt festligt när man jobbar säsong ska ni veta!?
Ska snart göra mig i ordning för en helkväll med M&M (Mette & Marianne)
Det blir Starbucks, stan, middag och en liten drink eller sju tror jag bestämt.


Bild från förra veckans besök nere på Tassos. Mysfaktor: Hög!

En liten dusch kanske inte skulle sitta fel?!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0