Spontant och trevligt.

Igår kväll hade vi minsann trevligt.
Oj vad trevligt vi hade!

Började med att jag fick sjuka cravings efter pizza så en promenad senare befann vi oss på Pizza Hut!
För att samla ytterligare nyttighetspoäng gick vi förbi Starbucks på vägen hem, och där sprang vi på Ida och Robert.
Efter ett par timmar blev det hempromenad innan det var dags för spontan sammankomst hemma hos mig.


Här högg vi in på den lilla chipspåsen, drack lite vin och spelade massa kort samtidigt som vi skrattade och pratade i mun på varandra.
Oj vad spontant och trevligt det blev!



Idag har vi hängt på taket och samlat slapphetspoäng.
Kände mig faktiskt fräsch i kroppen och halsen så tänkte nästan gå till gymmet ett tag men så blev det inte.....
Och tur var nog det, för oj vad mina stämband inte ville samarbeta med mig på showen ikväll!
Därmed fick jag snälla stanna hemma även ikväll.
Jag är inte alls bitter, inte alls.....
Så sjukt tråkigt att man ska lyckas bli krasslig när man har besök känner jag, men på lördag då, då, då blir det raj-raj har jag bestämt!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0