Spara pengar?!

Ni som känner mig vet att spara pengar inte är min starka sida!?
Den egenskapen existerar liksom inte riktigt hos mig skulle man kunna säga.

Jag har däremot lite tankar på hur jag vill spendera min vinter efter att jag kommit hem här ifrån Rhodos i mitten av oktober!?

1. New York


Känner att jag måste flyga över och hälsa på David som flyttade dit nu i vintras!?
En liten New York-premiär i november vore inte helt fel!

2. Mexico


Mette lämnar Turkiet och flyttar till Mexico!
Fira nyår i Gambia var ju sjukt fräsigt, så varför inte en favorit i repris med sombreros och Margarithas!?

Jag kanske borde börja lägga undan lite pengar kan jag känna nu när jag tänker efter!
//Alfred




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Alfed! Åh gissa om jag har letat efter någonstans att få tag på dig! Jag tycker att du är helt fantastisk på scen! Jag bodde på Sunwing v.21 och kollade på varje Show. Du, Linnea,Ida, och Peter är så himla bra! Jag håller själv på med teater och jag sjunger oxå. För mig skulle det vara en dröm att jobba som dig och de andra i show-teamet hur fick du det jobbet? är jätteglad för svar! [email protected]

2011-06-05 @ 21:55:14
URL: http://emmapollack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0