Rhodos runt.

I förrgår hade jag en sån där riktigt äcklig skitdag.

Vet inte varför men så kändes det i alla fall.
Peter var dessutom sjuk så det blev showkväll på tre, men det gick så fint så att!
Sen kom dock smällen.
Beckis ringer och säger att hon och Fredrick inte kan komma på tisdag som planerat för hon har brutit armen!
Damn vad jag inte behövde ett sånt besked!?
Jag som gått och längtat något så fruktansvärt blev istället apledsen och besviken.
Hejja bra lördag känner jag!

Fick dock en bra avslutning när Ida kom över hit med whiskey.
Tydligen ska jag gå och bli straight här nu?!
Vi kollade igenom showerna som vi filmat, oj vad trevligt det var, och oj vad bra vi var!
Igår drog jag och Ida på roadtrip minsann!
Rhodos runt blev det.
- Ehh, vart fan är vi någonstans?!


Vi tog oss ända ner till södra spetsen.....




.....innan vi körde hemåt längs den blåsiga västkusten.



Väl hemma däckade jag med pita gyros och Lejonkungen.
Damn vilken härlig dag vi hade, precis vad jag behövde!

Nu ska jag kila iväg till gymmet och tighta till mig en aning tänkte jag.
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan!



jag har precis kommit hem från en vecka på Kallithea.

Trevlig show, hur länge har du,peter,ida och Linneá jobbat där tillsammans?



//Hannah

2011-06-27 @ 14:49:49
Postat av: Alfred

Hej hej!

Åhh vad härligt att höra!

Vi har jobbat här nere sen 3 april, och öppnade hotellet den 18 april :)

//Alfred

2011-06-29 @ 16:58:16
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0