Nästan som semester?!

Ja, sent i onsdags kväll anlände ju lillasyster Matilda, mamma och pappa hit till Rhodos!
Fantastiskt, helt galet att jag redan varit här 2 månader.....och ännu mer galet att det bara är drygt 4 månader kvar?!

Det har blivit slappande och kvalitetstid på toppnivå!
Nästan som att jag haft semester, bortsett från att jag jobbat på kvällarna då vill säga.
Har faktiskt sovit ute hos dem på hotellet de senaste nätterna, därav min lilla frånvaro här på bloggen!
Bjuder på lite bilder från dagen som varit.









Har lite ångest över att jag varit träningsledig i två dagar nu, därför sover jag hemma i natt så jag hinner med ett dubbelpass imorgon!
//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0