Jag är tillbaka!

Som ni kanske förstår så har det varit fullt upp med besök och massa kvalitetstid på sistone vilket har gått ut över bloggandet.
Det ska aldrig hända igen, jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag är så dum!



Jedward var på besök även i kvällens show!

Oj vad fort tiden går!
I onsdags var det dags för familjen att åka hem efter en vecka och igår åkte Markus, Anna och Fillan hem, även dem efter en vecka!?
Som tur är blev tomheten snabbt påfylld igen när Mette och Marianne anlände igår kväll!
Så fantastiskt härligt med besök, även om det är sjukt tråkigt att behöva säga hej då!?

Det har varit vattenland, rosévin, show, middagar, filmkvällar, soltimmar, badtimmar, Yatzy-spelande, drink-drickande, bargatebesök och massa annat smått och gott!
Galet tufft!



Tänkte slå på en film och sova nu faktiskt.
Har känt mig krasslig idag med huvudvärk from hell och allmänt seg kropp!
Sjukt onödigt när det är besök här på ön känner jag spontant!?
Bättring till imorgon? Ja, tack!
Nu är dom här!!!!!

//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0