Jag är så duktig så att.

Ledig onsdag idag, precis som alla andra onsdagar.
Varför ändra på ett vinnande koncept?!

Efter ett litet varv på bargatan med Ida & Sofia igår så var det lite trögt att ta sig upp i morse, men vi hade ju en trevlig kväll!?
Det var dessutom första gången jag drack alkohol på tre veckor, jag är nästan lite stolt över mig själv!



Stranden stod på dagens agenda och så blev det.
Däckade med hörlurar i öronen och böcker framför ögonen så går tiden av någon anledning väldigt fort!?
Tog en vända förbi Starbucks innan hemkomst och operation: Storstädning tog vid!
Två maskiner med tvätt, garderobsrensning, toalettstädning, sängbäddning och diskning blev det.
Jag är så duktig så att!
Nu får det bli duschen och lite slappande innan jag ska kila iväg till jobbet och möta mamma, pappa och Matilda som kommer till Rhodos nu ikväll!
Festligt värre!


Syskonen Apéll/Olsson i vintras.

Ikväll kommer familjen (minus lillebror), på söndag kommer Fillan, Anna och Markus, och söndagen efter det kommer Mette (Miss Guapa) och Hålle!
Oj vad trevligt det här kommer bli känner jag!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0